להקת KINGDOM הכריזו בעבר על קאמבק שיתקיים ב 17 במרץ, אך הקמבק נדחה ל 31 במרץ, בעקבות 2 ממברים- ארתור ומוג'ין מהלהקה שהוכרזו כחיוביים ל-COVID-19.

להקת KINGDOM הכריזו בעבר על קאמבק שיתקיים ב 17 במרץ, אך הקמבק נדחה ל 31 במרץ, בעקבות 2 ממברים- ארתור ומוג'ין מהלהקה שהוכרזו כחיוביים ל-COVID-19.

 

להקת KINGDOM הכריזה בעבר על קאמבק שיתקיים ב 17 במרץ, אך הקאמבק נדחה ל 31 במרץ, בעקבות 2 ממברים- ארתור ומוג'ין מהלהקה שהוכרזו כחיוביים ל-COVID-19.

להקת KINGDOM מתכוננת לקאמבק עם מיני אלבום 4 בשם:
"History Of Kingdom : PartⅣ. Dann".

הלהקה העלתה סרטון טיזר, סרטון ויזואלי, רשימת השירים שיהיו במיני אלבום, תמונות טיזר ותצוגה מקדימה-טיזרים לכל השירים שיהיו במיני אלבום.

בנוסף, 2 ממברים- ארתור ומוג'ין מלהקת KINGDOM הוכרזו כחיוביים ל-COVID-19. הסוכנות הכריזה על דחיית הקאמבק ל 31 במרץ במקום 17 במרץ.

הצהרת הסוכנות:
"שלום, זה GF Entertainment.
הממברים ארתור ומוג'ין, מ KINGDOM, נבחנו חיובים ל-COVID-19. עקב תסמינים קלים של כאב גרון, ארתור ומוג'ין עברו בדיקות אנטיגן מהירות היום ב 14 במרץ ובסופו של דבר נמצאו חיוביים בשעה 14:00. באותו היום. 2 הממברים סיימו 3 סבבי חיסון וכרגע הם במצב בריאותי תקין. לאחר אבחון ה-COVID-19 שלהם, הם יעצרו את כל הפעילויות ויתמקדו בהסגר עצמי ובטיפול, בהתאם להנחיות של רשויות הבריאות.
תאריך היציאה של המיני אלבום ה 4 של KINGDOM:
“History of Kingdom : Part IV. Dann”
שונה מ 17 במרץ (חמישי) בשעה 18:00 KST ל 31 במרץ (יום חמישי) בשעה 18:00 KST.
מכיוון שאנו נותנים עדיפות לבריאות ובטיחות האמנים שלנו, אנו מבקשים להבין כי נאלצנו בהכרח לדחות את לוח הזמנים. אנו מתנצלים על אי הנוחות של המעריצים ונודיע על לוח זמנים חדש במועד מאוחר יותר. אנו נוקטים בפעולה לכל דבר הדרוש להחלמת בריאותם של אמני הסוכנות שלנו, ואנו נעשה כל שביכולתנו כדי למנוע את התפשטות COVID-19 למען ביטחונם של האמנים ואנשי הצוות שלנו. שוב, אנו מתנצלים על גרימת דאגה למעריצים.
תודה".
החלמה מהירה ארתור ומוג'ין!

כבר מכינה לכם את העידכון הבא
ב- ❤
אושרית , מנכ"לית 'אופאו'
תודה מיוחדת לאודליה בן לולו המהממת👍

 

שתפו
אולי יעניין אותך גם