הסוכנות של OMEGA X מגיבה בקצרה להאשמות נוספות על התעללות של המנכ"לית נגד הממברים!

הסוכנות של OMEGA X מגיבה בקצרה להאשמות נוספות על התעללות של המנכ"לית נגד הממברים!

סוכנות SPIRE Entertainment התייחסו לפרטים נוספים שדווחו על מסע הכוח של המנכ"לית לשעבר נגד חברי OMEGA X.

בחודש שעבר, אחד המעריצים של OMEGA X דיווח בטוויטר שראה את מנכ"לית סוכנות SPIRE Entertainment מכה את הממברים לאחר ההופעה שלהם בלוס אנג'לס.

סוכנות SPIRE Entertainment פרסמה בתחילה הצהרה שטענה כי OMEGA X והסוכנות "פתרו את כל אי ההבנות שלהם", לאחר שהמחלוקת המשיכה למשוך תשומת לב, סוכנות SPIRE Entertainment פרסמה התנצלות ב 7 בנובמבר יחד עם ההודעה שהמנכ"לית המדוברת התפטרה.
עם זאת, ב 11 בנובמבר, SBS News דיווחה על פרטים נוספים על ההתעללות עם סרטון חדש ויומני צ'אט לכאורה.

בצילומי הווידאו, SBS News ציינו כי הסיבה להתעללות המילולית והפיזית בלוס אנג'לס הייתה בגלל שהממברים לא הודו כראוי למנכ"לית ולחברה בהופעה שלהם.  המנכ"לית גם אמרה לממברים לשלם את החוב של החברה בסך מיליארד וון (כ-760,000 דולר) לפני שיעזובו את החברה. למחרת, על פי הדיווחים, היא עשתה רעש במלון על ידי דפיקה גסה על דלתות הממברים וקיללה את המנהל שלהם על כך שלא פתח את הדלתות עד כדי כך שהמקומיים ועובדי המלון נאלצו לפרק את המאבק.
בעקבות התקרית הזו, היו"ר המשותף של הסוכנות הוואנג שלח הודעה לחברי OMEGA X, ואמר: "אני יודע שמה שהמנכ"לית קאנג עשתה היה לא בסדר". עם זאת, הוא גם הצהיר, "אני לא יכול לאפשר פעילות קבוצתית. להקת  OMEGA X חסרי התנהגות, אתם תראו את ההשלכות כשתחזרו."

ניצול סמכות דומה על ידי המנכ"לית קרה גם פעמים רבות בעבר. פעם, המנכ"לית גם אילצה את הממברים להפסיק להופיע באמצע ההופעה שלהם כדי להתקשר אליה בווידיאו כי היא כועסת שהם לא התקשרו אליה מוקדם יותר למרות שאביה נפטר ממש לפני תחילת הקונצרט.

בפעם אחרת, המנכ"לית גם דחקה באחד הממברים, ג'אהאן, והמנהל שלו לרדת מיד ממטוס באמצעות הודעות טקסט, קללות ואיומים לתבוע אם לא יעשו זאת. יתר על כן, המנכ"לית והיו"ר הוואנג גם הכריחו את החברים להופיע על הבמה תוך שהם מסתירים את העובדה שלארבעה חברים היו חום גבוה ונבחנו חיובי ל-COVID-19 באמצעות ערכות בדיקה עצמית. כשהחברים הביעו תחושה נוראית לשקר, המנכ"לית קאנג צעקה, "לא! זה רק בגלל שלכולכם אין רצון להופיע". הודעות הטקסט שנחשפו במהלך התקרית חשפו עוד יותר כי היו"ר הוואנג גם אמר שוב ושוב לחברים, "התאחדו" ו"התחמשו ברוח נפשית".

נכון לעכשיו, דווח כי ארבעה חברים ב-OMEGA X מקבלים טיפול בהפרעת פאניקה, חרדה ונדודי שינה.

סוכנות  SPIRE Entertainment ביקשה לכאורה גם מ 11 החברים ב 10 בנובמבר לשלם 300 עד 400 מיליון וון (כ-230,000 עד 300,000 דולר) לאדם כדמי פשרה.

כאשר SBS News יצרה קשר עם SPIRE Entertainment להצהרה בנוגע לצילומים החדשים שפורסמו, החברה הגיבה בקצרה: "החברה התנצלה רשמית, והמנכ"לית המדוברת התפטרה מרצונה כדי לקחת אחריות", ורמז כי הם פתרו את כל הבעיות.
כשהכתבת התקשרה למנכ"לית קאנג כדי לשאול אם זה נכון שהיא אכן התפטרה, היא נמנעה בעקיפין מלהשיב, "אני מאוד חולה עכשיו, אז עשיתי צ'ק אין בבית חולים. אתה יכול להתקשר אלי אחר כך?"

החברה לא נתנה כל תגובה לגבי ההאשמות כי ניסו לכסות את אבחנות ה-COVID-19 של החברים כדי לנהל הופעות סיבוב הופעות בחו"ל.

הישארו חזקים OMEGA X!🥺🙏🏻❤️

כבר מכינה לכם את העידכון הבא
ב- ❤
אושרית , מנכ"לית 'אופאו'
תודה מיוחדת לאודליה בן לולו המהממת👍

 

שתפו
אולי יעניין אותך גם