הממברים מלהקת N.Flying, קים ג'אה היון וסאו דונג סונג, הודיעו על תוכניותיהם להתגייס כמה שיותר מהר לצבא, כדי למזער את ההפסקה של הלהקה

הממברים מלהקת N.Flying, קים ג'אה היון וסאו דונג סונג, הודיעו על תוכניותיהם להתגייס כמה שיותר מהר לצבא, כדי למזער את ההפסקה של הלהקה

ב-16 בפברואר, FNC Entertainment הודיעה רשמית כי גם קים ג'אה היון וגם סאו דונג סונג יתגייסו בעתיד הקרוב, למרות שהם עדיין לא קיבלו את תאריכי הגיוס המדויקים שלהם.

בתור הממבר הצעיר ביותר ב N.Flying, סאו דונג סונג לא נדרש עדיין להתגייס לצבא.
עם זאת, בתקווה למזער את ההפסקה הכוללת של הלהקה שנגרמה כתוצאה מהשירות הצבאי של הממברים, סאו דונג סונג החליט להתגייס מוקדם מהנדרש.

קים ג'אה היון וסאו דונג סונג יהיו הממברים האחרונים ב N.Flying שיתגייסו, שכן צ'ה הון הודיע ​​מוקדם יותר החודש כי הוא יתגייס ב-20 במרץ. יו הוויסונג מילא את שירות החובה הצבאי שלו לפני הדביוט שלו עם N.Flying, בעוד לי סונג היוב קיבל פטור משירות עקב פציעה בעבר.

הצהרת הסוכנות:

"שלום, זה FNC Entertainment.
אנו מפרסמים הודעה בנוגע לגיוס הצבאי של N.Flying קים ג'אה היון וסאו דונג סונג.

בהתאם לפרוטוקול הגיוס של מינהל כוח האדם הצבאי, קים ג'אה היון ממתין כעת לתאריך הגיוס שלו.

על מנת למזער את ההפסקה של N.Flying, גם סאו דונג סונג החליט להתגייס לצבא, והוא כבר השלים את בקשתו להתגייס מוקדם.

אנו נודיע לכם באמצעות הודעה כאשר יקבעו תאריכי הגיוס לצבא של קים ג'אה היון וסאו דונג סונג.

אנו עושים כעת מאמצים כדי שכל ממבר יוכל לבצע את חובתו הצבאית היטב, ואנחנו גם עורכים תוכניות והכנות קונקרטיות לפעילות העתידית של N.Flying – כמו גם של כל ממבר בנפרד.

אנו תמיד אסירי תודה על האהבה שאתם נותן ל N.Flying, ואנו מבקשים ממכם להמשיך להעניק לפעילויות של N.Flying את העניין והתמיכה שלכם גם בעתיד.

תודה".

בהצלחה!💪🏻

כבר מכינה לכם את העידכון הבא
ב- ❤
אושרית , מנכ"לית 'אופאו'
תודה מיוחדת לאודליה בן לולו המהממת👍

 

שתפו
אולי יעניין אותך גם